Kontaktujte nás

Zákaznícky servis

Počas pracovných dní od 09:00 do 17:00, piatok od 9:00 do 16:00.

Kontrolným orgánom je Slovenská obchodná inšpekcia, Prievozská 32, 827 99 Bratislava

Kontakt pre obchodných partnerov

partneri@boomer.sk

0948 919 327

Marketing a PR

Často kladené otázky

  • Kupóny a konto

    • Kedy príde kupón na e-mail?

      Kupón obdržíte automaticky po pripísaní Vašej platby na náš účet. Pri platbe bankovým prevodom sa môže platba zo strany banky omeškať o jeden pracovný deň. Ak Vám kupón neprišiel do 48 hodín a nenájdete ho ani v spamovom koši, prihláste sa do Vášho účtu na Boomer. Pokiať kupón nenájdete ani v sekcii Kupóny vo Vašom účte na Boomer, kontaktujte nás na podpora@boomer.sk. Do e-mailu prosím uveďte identifikačné údaje platby (variabilný symbol, dátum a čas platby).

    • Ako sa dostanem do môjho účtu, keď som sa neregistroval/a?

      Ku každej e-mailovej adrese, na ktorú je objednaný kupón, vznikne automaticky účet na stránke Boomer. Prihlasovacie údaje do účtu Vám boli odoslané na e-mail hneď po vytvorení objednávky. Pokiaľ ste tento e-mail vymazali, alebo Vám nebol z akéhokoľvek dôvodu doručený, nové heslo do účtu si môžete vygenerovať cez Obnovu hesla. Prihlasovacie meno je Vaša e-mailová adresa.

    • Zabudol/la som heslo do môjho konta, ako sa prihlásim?

      Nové heslo do účtu si môžete vygenerovať cez Obnovu hesla. Prihlasovacie meno je Vaša mailová adresa.

    • Kúpil som si kupón – ako ho mám použiť?

      Každý kupón má iný spôsob uplatnenia. Pri každej zľave, a taktiež aj na kupóne v sekcii "Podmienky" je vždy popísaný spôsob použitia kupónu a dátum platnosti kupónu.

    • Môžem kúpiť kupón aj pre niekoho iného ako darček?

      Áno. Pokiaľ chcete kupón darovať, prihláste sa do Vášho účtu na Boomer, v sekcii Kupóny vyberte požadovaný kupón a kliknite na možnosť tlačenia kupónu. Vyberte si z motívov darčekových kupónov a pokračujte podľa inštrukcií.

  • Objednávka a platba

    • Ako môžem objednávku zaplatiť?

      Ponúkame bezpečnú platbu najobľúbenejšími platobnými možnosťami: platbu kartou, platbu prevodom alebo platbu cez internet banking ôsmych bánk: VÚB, Tatra banka, Slovenská sporiteľňa, ČSOB, UniCredit Bank, Poštová banka, OTP banka.

    • Omylom som zaslal/a inú sumu. Vadí to?

      Uhradená suma musí byť zhodná so sumou v objednávke. Pokiaľ ste zaslali vyššiu sumu, napíšte nám a vrátime Vám preplatok spolu s kupónom. Pokiaľ ste uhradili nižšiu sumu, celá platba Vám bude automaticky vrátená na váš bankový účet, o čom Vás budeme informovať - v tomto prípade je potrebné uhradiť objednávku ešte raz so správnou sumou, pokiaľ je zľava ešte aktívna.

    • Omylom som zaslal/a platbu so zlým variabilným symbolom, vadí to?

      Bohužial bez variabilného symbolu nevieme Vašu platbu identifikovať. K platbe s chybným variabilným symbolom sa nevygeneruje žiadny kupón a peniaze Vám automaticky pošleme späť do 14 dní od konca predaja zľavy. Pokiaľ nás včas upozorníte na nesprávne zadaný variabilný symbol, Vašu platbu preveríme.

  • Reklamácie a stornovanie

    • Rozhodol som sa, že už nechcem zakúpený kupón, môžem ho vrátiť?

      Kupón je možné stornovať do 14 dní od jeho zakúpenia, pokiaľ ešte nebol použitý. Ak spĺňate lehotu, napíšte nám Vašu požiadavku z e-mailovej adresy na ktorú ste kupón objednali na adresu podpora@boomer.sk. Do e-mailu prosím uveďte číslo kupónu, ktorý si želáte stornovať a číslo účtu, na ktorý Vám vrátime peniaze.
      Po 14 dňoch už stornovanie kupónu nie je možné a odporúčame Vám pokúsiť sa dohodnúť priamo s poskytovateľom konkrétnej zľavy na alternatívnom riešení.
      Predovšetkým pri zľavách na ubytovanie odporúčame vykonať rezerváciu termínu čo najskôr po zakúpení kupónu.

    • Chcem vrátiť tovar v lehote 14 dní od prevzatia. Čo mám robiť?

      Doručený tovar je potrebné vrátiť priamo poskytovateľovi zľavy. Presný postup vrátenia si dohodnete s poskytovateľom, kontakt na neho nájdete na kupóne.

    • Ak nie som s využitou ponukou spokojný, ako mám postupovať pri reklamácii?

      Reklamáciu je vždy potrebné podať priamo u samotného poskytovateľa služby alebo predajcu pri využití kupónu. Kontakt na poskytovateľa nájdete vždy na kupóne. Pokiaľ nebudete spokojný s priebehom a vybavením reklamácie, kontaktujte nás. Preveríme celú situáciu a priebeh reklamácie. V prípade, že je reklamácia opodstatnená, zriadime nápravu.

    • Čo keď nestihnem využiť kupón počas jeho platnosti?

      Po ukončení platnosti zľavy všetky nevyužité kupóny prepadávajú. Jediná možnosť je obrátiť sa priamo na konkrétneho poskytovateľa zľavy a vždy závisí iba od jeho dobrej vôle čí umožní aspoň čiastočné čerpanie kupónu.

  • Tovar

    • Ako si objednám tovar?

      Postup objednania tovaru je pri každej zľave individuálny a je vždy konkrétne uvedený v podmienkach zľavy ako aj na kupóne.

    • Spravil som objednávku a tovar mi ešte neprišiel. Kde sa stala chyba?

      V prípade, že už je po termíne dodania od doby, (ktorá je zväčša uvedená v prezentácii zľavy a aj na kupóne), keď ste uplatnili kupón u poskytovateľa kontaktujte nás, preveríme u poskytovateľa v akom stave je Vaša objednávka. Na mail podpora@boomer.sk nám prepošlite aj potvrdenie prijatia objednávky od poskytovateľa.

  • Ostatné

    • Môžem kupóny zo Boomer kombinovať s inými ponukami, zľavami?

      Nie. Výnimkou je, ak túto možnosť popíšeme v ponuke.

    • Neprichádzajú mi od Boomer žiadne maily, čo mám robiť?

      Evidujeme príležitostný problém s doručovaním mailov na niektoré mailové adresy, predovšetkým firemné. Problém je na strane poskytovateľov týchto mailových schránok. Maily väčšinou skončia v spame, respektíve v nevyžiadanej pošte, alebo uviaznu na serveri Vašej mailovej schránky a nie sú doručené vôbec. V takomto prípade si skontrolujte nevyžiadanú poštu.Pokiaľ žiadny mail od nás nenájdete, napíšte nám na podpora@boomer.sk.

    • Ako môžem dostať svoj obchod na Boomer?

      Navštívte našu stránku pre partnerov, vyplňte Vaše údaje a následne Vás budeme kontaktovať.