Ako Boomer funguje

Hromadné zľavydo výšky 90%

Boomer patrí medzi najväčšie zľavové portály na Slovensku. Ponúka najpestrejšie zľavy až do výšky 90% do reštaurácií, na masáže, pobyty, wellness, krásu, zábavu, módu, obchody a ďalšie.

Majitelia zariadení vedia, že najlepšou referenciou je pozitívna skúsenosť, ktorú ďalej šíria ich spokojní zákazníci. Vďaka Boomer dokážu pritiahnuť do svojich zariadení stále nových hostí. Keď budete s ich službami spokojní, určite sa k nim radi vrátite a poviete o tom aj Vašim známym.

Ponuka je vždy časovo limitovaná (jeden až niekoľko dní) a môže sa vypredať, preto netreba váhať.

Ako si kúpiť a využiť zľavový kupón na Boomer?

  • 1

    Pozrite si dnešné zľavy. Ak sa rozhodnete niektorú so zliav využiť, stačí kliknúť na tlačidlo KÚPIŤ.

  • 2

    Pri objednávke vyberiete požadovaný počet kupónov a zadáte e-mailovú adresu, na ktorú bude kupón doručený.

  • 3

    Vyberiete si spôsob platby. Ponúkame bezpečnú platbu najobľúbenejšími platobnými možnosťami: platbu kartou, platbu prevodom alebo platbu cez internet banking ôsmich bánk: VÚB, Tatra banka, Slovenská sporiteľňa, ČSOB, UniCredit Bank, Poštová banka, Sberbank.

  • 4

    Kupón Vám posielame na Váš e-mail okamžite po jeho úhrade, zároveň si ho môžete kedykoľvek znova stiahnuť z Vášho konta. Na kupóne sa nachádzajú všetky inštrukcie ako ho použiť (napr. termín platnosti kupónu, nutnosť rezervácie a podobne).

    Kedykoľvek počas doby platnosti kupónu sa môžete rozhodnúť Váš kupón niekomu darovať. Stačí sa prihlásiť do Vášho konta, kliknúť na darovať kupón a nastaviť meno obdarovaného.

  • 5

    Vytlačený kupón prineste do zariadenia, kde si chcete zľavu uplatniť. Každý kupón obsahuje unikátne číslo a môže byť použitý iba raz, preto si ho starostlivo uschovajte. Prajeme Vám príjemné využitie zľavy:)

Garantujeme Vám 100% spokojnosť

  • Spolupracujeme len s preverenými partnermi

  • V prípade nespokojnosti vám vrátime peniaze Každú reklamáciu je potrebné začať riešiť priamo na mieste hneď ako sa vyskytne problém alebo nedostatok. V prípade, že ste neboli spokojní s riešením reklamácie na mieste, môžete si uplatniť našu Garanciu spokojnosti.

    Stačí nám mailom preposlať reklamáciu (potvrdenú pečiatkou a podpisom poskytovateľa), ktorú ste spísali na mieste. Ďalej do mailu popísať všetky ďalšie nedostatky a spôsob akým bola Vaša reklamácia riešená.

    Reklamáciu nám treba preposlať najneskôr do piatich dní od vzniku problému alebo návratu z dovolenky. Následne sa môžeme Vašou reklamáciu zaoberať a každú opodstatnenú doriešiť k Vašej spokojnosti.

  • Reklamácie riešime do 24 hodín